Grammisgalan 2011

Skrev lite granna igår om förberedelserna för grammis 2011, så nu tänkte jag skriva om fortsättningen. kl 15.30 började kändisarna att anlända till Kungliga Operan. Jag och vi andra volontär arbetarna satte igång och ta deras jackor så att det skulle bli snygga bilder till pressen. Fick bära allt från Erik Gadds jacka till min stora idol September, och jag fick utbyta några snabba ord.
I år var det verkligen toppen artister som kom med till galan och var nominerade i de olika kategorierna. Fick vara med och jobba Stage Right vilket betyder att jag skulle se till så att artisterna skulle komma rätt till media centret som vi kallade det för att utbyta några ord. var inne i salongen så jag kunde ta några bra bilder. Spelade in framträdandet med Lykke Lii. De är också en artist jag verkligen gillar, tycker hon är så ball i sitt musikaliska skapande och sätt att vara på. Blev en överaskning för mig att hon dök upp.
Efterfesten blev så jäkla bra! Stämningen bland alla människor var verkligen på topp! Jag, Richard och vi andra som var med dansade som tokar hela kvällen.
imorse eller snare kl 14 då jag vaknade av att Marianne kom och plingade på dörren, för hon och Richard behövde jobba lite. Gick ned till ica för att köpa mjölk. Kände mig lite iaktagen av folk när jag kom iförd i minna mjukisar och tröja och vinterjackan. Då tänkte jag bara, Haha titta på ni bara. jag har varit på Grammisgalan och på efterfesten, som ni kanske ser.

Bea Szenfeld som prisutdelare
Robyn vann 4 statyetter
En bra kör som uppträdde
Oskar Linnros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0