Godmorgon

Nu är jag ute i Sigtuna igen och jobbar med huset. Det har verkligen börjat på att komma framåt. Dock tror jag inte att det kommer bli klart till i April som det är sagt. Tror det kommer att bli slutet på Maj. Det är svårt att bedömma hur lång tid ett sådant här byggprojeckt kan ta. Just i detta fall är det förmycket folk inblandade med alla arkitekter.
Jag har börjat dra rör och el kablar till 1 av det 6 elcentraler huset ska ha. Sen har jag hjälpt till lite med att spackla igen väggarna som vi bilat in rören i, så nu börjar det kännas som att det finns ett slut på denna bygg historia.
En av sex elcentraler.
Per fixar hål till spottlightsen i gipsskivan.

Kommentarer
Postat av: Gretchen

Är sjukt imponerad av hur händig du är!!

2011-01-25 @ 13:07:28
URL: http://gretchenofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0