Vill se filmen Burlesque



Skulle verkligen vilja se denna film. Sett lite klipp från den, och bara det att Cher är med i filmen får mig att vilja springa till biografen.
Vet inte vad det är som får mig att känna så starkt för henne. Mamma lyssnade på henne väldigt mycket när jag var liten.
Tycker hon är lite mystisk och häftig på samma gång.

En låt som alltid har varit väldigt speciell för mig med henne heter, If i cold turn back time. När den speöas och jag börjar sjunga med med min dåliga stämma så går det som ett rus igenom kroppen och håret på armarna reser sig. Har gårtigt väldigt mycket till den med. Och det gör jag nu med....

Ja vem sa att kärleken skulle vara lätt på något sätt...?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0