Träffade Oksana igår på en fika

 
Igår träffade jag upp Oksana som jag träffade på Panosvisningen. Första gången som vi planerade ihop en träff. Tycker hon verkar vara en rolig tjej, jag kommer att fortsätta att umgås med. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, men mycket om de vi har gemensamt. Modellandet.
Hon frågade om jag har spelat teater någon gång, vilket jag har. När jag var 11-13 spelade jag teater på ala cart teatern i Huddinge och spela in en låt från rasmus på luffsen hehe. De var då det...
Oksana frågade om jag var intresserad att köra igen. Tänkte varfõr inte, så jag gick med henne och träffade teatergruppen som håller på att sätta upp en cabare. Dock ska dem ha premiär på måndag, så jag bõrjar känna att jag tagit vatten över huvudet.... mitt chema e redan så tidspressat som det e. Men jag tackade med ett halft ja och hoppas nu att kanske kunna hitta nya sidor hos mig själv.

Kommentarer
Postat av: Mariam Storozjik

Lust att vara med i "dagens blogg" ?

gå in på min blogg och anmäl dig!

KRAM

2011-02-22 @ 19:40:46
URL: http://mariamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0