Sushi med Majkel

Igår gick jag på stan. letade inte efter något speciellt, var bara skönt att komma ut en stund.
Gick förbi Freddie då han stod och jobbade i sin skobutik. Han hade tydligen tagit på sig extra pass den här veckan.
Nu börjar jag själv känna att jag vill komma igång. Det är så långt till Sigtuna och jobba där ute med huset bara. Sen är det så kallt så jag tänkte jag skulle ta det lungt så min förkylning helt går över.

Majkel ringde och frågade om vi inte kunde hitta på något. Var hungrig och han med så jag bjöd honom på en Sushi buffe. Det var grymt bra sushi men det andra hade jag kunat hoppa över. Sen trodde vi att efterrätten ingick för hon kom bara och frågade om vi ville ha banan och glass. men men, nästa gång ska jag fråga innan jag beställer. gott var det o det är väll huvudsaken. =)




Kommentarer
Postat av: Mike

Stava gärna mitt namn rätt gubben hahaha!

Michael, inte Majkel ;)

Men Mike funkar lika bra det också! :D

Puss!

2011-02-13 @ 01:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0