Katy Perry är det första ansiktet utåt för Thomas Sabo


Sångerskan Katy Perry, 26, är smyckesföretaget Thomas Sabos första ansiktet utåt.

Den nya kollektionen som kommer nu heter POP NOW och lanseras nu ordenkligt till helgen. Stilen kommer att vara rockig med mycket starka färger. Jag har redan hittat lite gobitar som jag gillar. Tråkiga är bara att jag märkt att denna kollektion är lite dyrare en tidigare kollektioner. Det beror mycket på att silvret har stigigt nu i värde, och att Thomas Sabo har blivigt ett starkt varumärke nu. Idag är det världens 10e största juvelerar företag.

Tycker att Katy Perry var ett bra val att ha som ansiktet utåt för Thomas Sabo. Hon verkar vara en självsäker och stark person med en rigäl färgklick. Jag kan faktiskt inte se någon annan en henne just nu. Möjligt vis Pink, men hon är mer rockig.

Katy Perry säger.

– Jag ser fram emot att göra Thomas Sabo poppigare. Jag är ett stort fan av allt som är sött och går att samla på, så därför älskar jag Charm Club.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0