Flatan & Fjollan kan!


Sofia sätter ihop hyllan.


Jag gör hålen i väggen för väggfesterna.


Sofia med vattenpasset


Fransesca hade gjort jättegod mat.



Igår var jag hemma hos Franceska och Sofia. hjälpte dem att sätta upp sinna hyllor som Franceska skulle ha sinna 1-miljon böcker på ;)
Tänkte på en sak, varför har inte jag så mycket böcker? har hon läst alla dessa böcker? ärligt talat verkade det som det. för hon ville ha vissa böker på speciella ställen osv. Sen utbildar ju hon sig till advolat.

Franceska hade en ide av hörselskydd. stoppa i toapapper i öronen det brukar jag göra sa hon, och det funkade faktiskt! hehe
Hon bjöd på mat som tack för hjälpen. var super mysigt måste jag få säga. Det är kul att man kan hjälpa sinna vänner, och tvärt om när det behövs.
I helgen fyller hon 28, och då blir det party!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0