Vi överlevde!

Värsta resan jag varit med om hitils! Självklart hamnar jag m fullgubben nr 1! På planet.
Han var helt veck efter ett par bira, han satt även o halsa en flaska wisky av Famus rose. Ni kan ju bara fõreställa er hur han va....
han börja ju självklart prata m mig, om att hans fru hade lämnat honom o han ångrade ingenting osv.... sen ville han sa sex m personalen, men när han sa att han ville ha de me mig då fick jag nog o tröck på hjälpknappen i taket.
Kom inte en enda personal på 10 min så då gick jag till köket o fråga va dom höll på m. Dom beklagade o att dom skulle pratat m karln tidigare. Men vad hjälper de mig? Det var hemskt.
När vi landar springer karln runt i kabinen o skriker. En annan passagerare handgipligen trycker ned honom i en stol o sätter på honom bältet, de hjälpte en kvart.... sen var han uppe igen o gick igen.
När vi landar va vi tvugna att vänta på att polisen skulle komma och hämta honom. Men folk blev arga o tillslut höll dom kvar fylle per o vi andra kunde gå av.
Jag o Marcus var sist ut så vi fick se när polisen stormmade in i planet. Stakars Marcus, detta e hans första semester utomlands

Kommentarer
Postat av: Gretchen

Oj vilken tragisk jävel! Jag undrar hur folk tänker när de vill ha sex med en o tror att man bara ska ställa upp? Hur som helst ha en underbara semester!!!

2011-04-04 @ 13:34:33
URL: http://finest.se/gretchenofsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0