Påväg till frissan

Nu är det dags att göra något åt min kaluffs. Tänkte köra på min gammla jag hade ibörjan på sommaren, trivdes i det. Blir kortklippt på sidorna men behåller längden imitten. Idag har typ alla den frissan, men den är ju för jäkla snygg. sen är det skönt med lite kortare efter som jag får så jäkla mycket skit i håret när jag jobbar. Ikväll tänkte jag o Richard kõra ett hårt träningspass på gymmet. Måste säga att jag länktar dit, man mår mycket bättre efteråt i kroppen dagen efter. Det känns att man jort något. Imorgon ska jag ut och jobba ute på steninge i Sigtuna. Det är kul att få prova på att renovera huset. Lär mig något nytt varje dag. Satt upp spotlights i taket på hela övervåningen. Jag har fått riva väggar och gutigt i betong. Kan det bli bättre? Länktar till jag få börja bygga på uteterassen, den kommer att bli fantastisk när den blir klar



.

Puss/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0