Lena Ph

Ikväll ska jag o mammsi tillbringa lite egentid. Vi tänkte gå till Berwaldhallen för att titta på när Lena Ph uppträder. Vi har varit och sett henne en gång tidigare, men då på kinateatern och tillsammans med Orup. Den krogshowen blev jättelyckad. Får se hur dagens show blir nu när hon uppträder själv. 
Just nu sitter jag på pendeln ut till sigtuna, där jag renoverar huset. Satt och tänkte på hur alla sitter och lever sina egna små liv. Tillbringar en hel timme på tåget och endå är det ingen man pratar med. Alla sitter och läser sin metro eller lyssnar på musik. Tänk om man började prata med någon. Kan ju bli en väldigt bra vän i framtiden eller kanske en framtida partner. Dom flästa människor träffar man nästa dag igen på tåget. Låter som jag gått och blivigt knäpp eller så har jag blivigt mingelskadad efter alla mingel man varit på. Men min kompis Freddie kan insperea mig ibland. Var en tjej som kom in och lämnade sitt CV på hans jobb. Han tyckte hon var lite rolig, så han tog hennes uppgifter och adda henne på fejan. Hon tyckte dock han var lite knäpp som gjorde så, men en dag sprang dom in i varandra på stan och började att prata med varandra. Då såg hon hur rolig han var. Idag har dem blivigt goda vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0