Barbies nya DVD film

Tjenare! Var ett tag sedan man skrev här… Snarare 7 månader. Ibland har man saknat att få skriva, men samtidigt har det varit skönt att man lyckats få bort det beroendet av att uppdatera bloggen helatiden. Har hänt massa roliga saker under dessa 7 månader, men jag orkar inte skriva om alla dessa.

Idag var det ny släpp av Barbies nya DVD film på biografen på Drottninggatan. Blev en succse med hjälp av Barbie her self som tog emot alla de små barnen i entrén. Alla ungarna var klädda som små barbies, blev nästan sugen på att själv skaffa barn.

Senare mötte jag upp min moster och vi begav oss till Hem & Villa mässan i Älvsjö. Köppte ett par kromade knoppar hemma till badrummet hos mig o Richard. Det fantastiska med dessa knoppar var att man inte behövde borra och skruva i kaklet. En genialisk idé! Speciellt till alla dem som inte kan borra i kakel utan att det spricker

Ikväll blir det utgång med Nea och hörde att Pernilla var i stan från gbg, kommer bli en rolig kväll att se fram emot! =)

//Puss D






Jag & Richard


Malin



Barbie



Me like!



Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Allt bra? :)



Fin blogg!

2010-10-09 @ 20:13:52
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0