Ph visar upp sin musikaliska talang i Berwaldhallen.

Något ni bör se om ni får tid över, är Lena PHs uppträdande i Berwaldhallen. Hon uppträder tillsammans med Sveriges radio symfoniorkester. 
Det bjuds på några gamla godingar och några nya. Lena sjunger även en ny tappning på bad romans av Lady Gaga. Den som jag dock gillade mest var en houslåt som jag hörde på Ibiza en gång. Istället för att köra med dagens nya instroment och data redigeringar, spelade hon med symfoniorkestern. Blev ett ricktigt mäktigt ljud! Att spela den låten instrumental tycker jag är grymt imponerande. 
Ska lägga upp låten lite senare, så att ni vet vilken jag menar. Lena visar prov på sin härliga humor mellan låtarna och bjuder verkligen på sig själv. Tycker hon är en av våra apsolut bästa svenska artister. Det bevisa
hon även genom alla dessa år som musiker

Här har ni låten som symfoniorkesten spelade

 

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Har inte hört något av henne på evigheter. Trodde nästan att hon dragit sig tillbaka=)

2010-11-04 @ 08:29:37
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0