Ny soffa


Nu har äntligen nya soffan kommigt efter månader av väntan. Jag och Richard bar iväg den gammla soffan till hans kontor innan jag skulle dra till jobbet självklart skulle det komma snöblandat regn. Vi gick och konka på den gammla soffjäveln längs halva åsögatan. Malin fick ta emot den nya soffan vid leveransen, då Richard var tvungen att gå på ett möte och jag var på mitt jobb.

Jag köpte soffan via furniturebox och det har faktiskt mässt bara varit strul. Tyget till soffan hos fabriken var slut osv. Fick 10% i kompensation vilket var rätt bra.Men nu har den som sagt kommigt. Blev bättre en vad jag hade trott från början. Svårt att veta hur det blir när man bara sett en grej via netet. Nu ska vi köpa lite nya möbler och lampor, så e allt klart sedan.

Kommentarer
Postat av: Mariam

FRÅGESTUND NU PÅ MIN BLOGG. KOLLA IN! :D



Puss

2010-11-10 @ 21:21:29
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Stina

soffan va supersnygg! :)

2010-11-12 @ 09:35:30
URL: http://mybloggilogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0