Ibiza

För att ta sig till Ibiza måste man ta flyg ned till Palma eller någon annanstans i Spanien. Åker ni till Palma kan man ta ett nytt flyg eller ta en transport båt över till party ön.

Men åker ni till Palma tycker jag att ni ska stanna 2 dagar. Malis är inte bara ett typisk pancho ställe. Den ballaste clubben jag varit på heter Titos och ligger precis vid hamnen. Den är lagom stor, packat av folk med partyhumör. Man går in i en his som åker längs berg väggen och sedan in bakom ett svart skynke och där är det världens nattclubb.

Ibiza är inte bara en party Ö, utan där kan man också ta det lugnt i solen på stranden. Staden är jätte fin och har gamla anor med magnifik arkitektur, så det finns massor att se. Dom har även bra utbud av shopping om man är sugen på det. dom bästa natt clubbarna ligger precis vad ringmuren. Men dem största som Pasha och Space ligger ca 20min utanför med taxi.


entren till Space. Leta efter gratisbiljetter på stranden slipper ni köa.
stället är större en Älvsjömässan och lika trångt som på Kinas gator av människor



Jag & Linnea. En svenskägd bar i Ibiza stad


Space

Titos i Palma


En bra låt som brukar spelas




Kommentarer
Postat av: nea m

Åh jag saknar våran underbara resa till ibiza... ja och daniel vi kanske ska ha en blogg tilsammans.. de kanske vore en bra idee :)puss miss ya din fina människa

2010-03-30 @ 20:42:38
URL: http://mineam.blogg.se/
Postat av: Patrik

men åh vad nice! :D

2010-03-30 @ 21:18:05
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Gustav

Nice! :D

2010-04-02 @ 01:23:33
URL: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0