Hemma fru/ Latte mamma

Vad gör man inte för sin kärlek? Nu har jag både städat, diskat och dammsugit. Trodde inte jag skulle bli den som skulle göra sådana "roliga" uppoffringar i ett förhållande. Förut har det alltid varit tvärt om…. Börjar tycka det är roligt nu, till och med sugen på att börja laga mat. Bästa är endå att vi delar på alla hemma uppgifterna.  

Efter städningen drog jag ut på stan för att träffa upp Hanna och Isabell. Hanna skulle vidare så jag och Isabell tog en fika i kungsträdgården ute i vårsolen.

Nu ska jag snart dra till simträningen. Imorgon ska jag dra och klippa mig, är så trött på mitt långa hår nu!



Kungsträdgården





Min städlåt, Gammal goooing





Kommentarer
Postat av: Rezzie

HAHAHAHAHAA Så jävla skumt att se dig i gröna mjukisbyxor :D riktigt sött dock!

2010-03-26 @ 14:48:43
URL: http://www.mondoblog.se/Rezzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0