Melodifestivalen 2010

Tidigare har Melodifestivalen alltid varit en myskväll hemma med familjen, men på senare tid har den börjat tillbringats med mina underbara vänner. Den här veckan var jag faktiskt hemma med familjen. Var jätte mysigt. Mammsen gjorde mat som vi satt och åt framför tv:n. Efteråt hade hon gjort en jätte god Tiramisu.  

Denna vecka besökte musiktävlingen Malmö. Har det varit några bra låtar i år? Tävlingen är dock inte över en ialf. Ska bli lite spännande att se vilken låt som vinner hela tävlingen. Kul att Jöback är tillbaka på scenen igen och tog hem segern till Globen. Var ju ett tag sedan sist han uppträdde i melodifestivalen, dock gillade jag inte låten så där värst mycket.

Richard drog till Åre idag för att spänna på sig skidorna, saknar honom redan. Är så glad att han blivigt VD för en PR byrå nu, så jag tycker han är värd denna resa. Hoppas han kan koppla av från jobbet bara.

Fick en mysig torsdag med honom. Vi var och kolla runt på stan. hittade 3 par byxor och en as snygg T-tröja, som jag ska ha nu till våren/sommaren. Börjar byta lite stil nu på min typ av klädsel. Gillar fortfarande att blanda lite allt möjligt, och jag har det jag tycker är snyggt. Bästa är endå ett par snygga byxor och en schysst oversice tröja till det, med något snyggt enkelt smycke. Tänkte lägga ihop lite av det jag köpt med det gamla och göra lite olika outfits.




Grattis till Anna Bergendahl och Peter Jöback



Kommentarer
Postat av: Patrik

jag brukar klä mig färgstarkt på våren! :D



anna var bäst! :D

2010-02-28 @ 21:50:43
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0