I get orgasm

Som ni redan vet så är jag gaaalen i snygga klockor. Vet inte vad det är, men snygga klockor kan man inte få för många av. Alla passar in i olika tillfällen. Klocka till mannen är som ett vacker smycket till en tjej. Nu börjar även herrar få smycken till sig. ENTLIGEN!!!! (Gert Fylking)

Klockorna är gjorda i safirglas. stål, roseguld, carbone, vatten täta till 100m och klockorna är mekaniskt gjorda. DVS det är mekaniska och går utan batteri.

Här har jag hittat nästa klockinköp. Från Guess collection
 

   

Svart stål och roseguld                       Snygg stållänk klocka



Kommentarer
Postat av: Rezzie

Det snyggaste på en kille är en fet ring eller en lätt halsband tycker jag :) jag själv har försökt att ha klockor men känns smått omöjligt tycker dem är så klumpiga och tunga!

2010-02-27 @ 11:07:01
URL: http://www.mondoblog.se/Rezzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0