Qx mingel och sedan vidare till mysiga Momma

Jobbade på TS. Fick veta att det var Qx mingel på Nobis av Richard och Marianne. När jag kom dit stod härliga Jenny, Oscar och Rasmus utanför och rökte, så vi stod och småpratade en liten stund. Var länge sedan jag träffade dem.
När jag kom in möttes jag av Jonsi och Kennet, som alltid får en till ett skratt. Konstigt att man enbart bara träffar vissa människor ute och inte mer privat.
När jag mött upp Richard och Daniel Ny och Leo B så drog vi till Momma och käkade lite. Jag tog deras goda grillade biff. vi satt där en bra stund och pratade tills Diamond Dogs kom och uppträdde. måste säga att dem är väldigt roliga och underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0