Påväg till jobbet

Vad man blir på gott humör när solen skiner. Sen att man jobbar med det man tycker är roligt gör ju saken bara ännu bättre. Nästa gång jag jobbar på TS blir på fredag. imorgon ska jag ut till Sigtuna igen. får se hur långt dem andra kommigt på huset nu.
Funderar på att åka ned och hälsa på min bror som flyttat ned till Lanzarote för att jobba som reseledare. Skulle behöva lite mer sol just nu. JÄÄÄVLAR VAD KALLT det blivigt nu!!! Så en solresa vore toppen! han lovade att jag skulle ha gratis boede där, så de e bara att boka resan med andra ord.


Hallå!!!
Varför har Ö-malm bättre skottat en S-malm?
Är det mer gammla tanter och gubbar som bor på ö-malm eller?







Kommentarer
Postat av: SingelTjejen

Sv. Ja nästa gång kanske du har tur! Jag har redan utsett dagens blogg för några dagar sen men det kommer snart igen :)!



Ja allt är toppen med mig. Visst är de mysigt med snö eller?

2010-12-01 @ 22:11:13
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: En skumtomte som gömmer sig under ett lager choklad

Allt bra en kväll som denna? :P

2010-12-01 @ 22:36:19
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: SingelTjejen

Sv. Ja jag märker det. Du får försöka va ute i rätt tid ;)!

Ja det är så hilma kallt bara annars är de myyys.

Och när de är snö då vill jag bara ha den 5 januari nuu längtar så himla ditt.

2010-12-01 @ 22:43:10
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0