Pattan igårkväll.

Pernilla och Josef från gbg var här och hällsade på. Vi blev totalt 10 personer som skulle ut och käka på patricia. Har inte varit där sedan i vintras, och man har inte precis missat något... Maten är fantastisk som vanligt! Personalen var också väldigt bra igår. Vi blev inte klara förens. Vid 1 tiden. Magnus Samme Michael o jag drog till baren och för att beställa drinkar, trodde jag..... blev tequela race med tre shottar efter varandra. Så idag när jag vaknade har man inte mått så bra. Glad för att Richard gav mig beroca innan han gick till jobbet imorse... hade bokat tvätt vid 10, men de blev det inget av tyvärr. Nu ska jag snart dra till jobbet. Kanske är knäpp men jag tycker bara det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: PAUSE

kul :) att träffa gamla kompisar

2010-12-06 @ 16:55:26
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: Hanna

snygg blogg :)

2010-12-06 @ 21:53:52
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0