Julbordet på Hasselbacken & grattis bror på födelsedagen!

I år beslöt vi oss att vi skulle äta julbord ute istället för att laga en massa mat hemma och få räster över. Det har alltid varit sådan stress hemma hos oss på jul. Maten ska årdnas julklapparna ska slås in osv. Nu bokade vi bord på Hasselbacken ute på Djurgården. Vi sket i att köpa julklappar till varandra, det är ju faktis gemenskapen som är den viktigaste. dock kunde inte jag och mamma hålla oss så vi köpte en grej var till oss.

Var superbra julbord och jag tror alla andra kände att det var en lättare jul i år en tidigare. Efteråt åkte vi hem till mormor och drack glögg och mös. Min bror som nu mera jobbar som reseledare jobbar i år nere på Lanzarote, så vi startade upp datan och vi alla pratade med honom via skapye. kändes som han endå var med oss på något sett. Vi sjöng för honom efter som han faktiskt fyller år idag.

Vid 23 beslöt vi oss för att gå ned till kyrkan och vara med på natt mässna. Vi är inte direkt troende så vilket det kanske låter som nu. men det var rätt mysigt måste jag få säga. Vi ville testa något nytt vilket vi gjorde. Känner att vi skulle kuna göra samma sak igen nästa år.



En bild på oss från förra sommaren när vi var påväg ut till Fjäderholmarna


Kommentarer
Postat av: Mariam

Sv. Jaha du firade jul på lite annat sett som du beskrev. Men det verkade kul o mysigt!

2010-12-25 @ 12:09:39
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Mariam

Sv. Typ, asså jag vet inte riktigt.

Vadårå?:)

2010-12-25 @ 13:42:42
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Mariam

Sv. Går du på nån sport eller så?

2010-12-25 @ 14:30:05
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0