Daniel du är med på tv!

Fick ett sms av Josefine.
- Daniel du är med på tv.
Jag tog det väldigt ironiskt så jag skrev tillbaka.
- Vadå på efterlyst eller?
fick inget svar tillbaka på det så jag antar att hon jobbade när jag skickade mitt svar. någon timme senare började det pluppa upp lite sms från folk att dem också hade sett mig. tillslut ringer Hanna och berättar nyheten att det var i ladies på östermalm jag var med i.

Panos Emporio frågade mig och min kompis Tobias om vi ville vara med och gå en visning på Noppes sommarfest på Cafe Opera. Vi tackade ja båda två. När vi kom dit skulle vi visa upp badkläder tillsammans med några tjejer. Vi fick väldigt bra respons på badkläderna allihoppa. Efteråt blev det fest utan dess like. dock skulle både jag och Tobias upp dagen efter så vi blev inte så långvariga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0