Då var det Lucia

Så var det då dags för årets Lucia Anna Franzon att lussa på skansen. Denna Lucia dag har jag bara jobbat på TS. Åkte sedan till Richars kontor då han jobbade över. Vi började bli hungriga så vi gick till Missisippi in och käkade. Tänkte jag skulle träna, men efter maten blev jag så trött. Imorgon går jag upp tidigare och gymmar innan jobbet börjar. Vad har ni gjort denna Lucia dag? Kollat på något luciatåg eller handlat julklappar? Man har kommigt ifrån med lucia traditionerna sedan jag slutade skolan. Kommer ihåg när jag gick på dagis och ettan och tvåan, då jag var med och lussade. Vet inte om jag saknar det, men det var väldigt mysigt då när julen började närma sig. Nu känns det som tiden bara springer iväg. Om 11 dagar är det julafton. Har inte köpt ett enda packet. Tänkte jag skulle ge mig ut nu i veckan och köpa ett till Richard ialf. Är ni klara med era julklappar?

Kommentarer
Postat av: SingelTjejen

Sv. Tack Daniel det hoppas jag verkligen.

2010-12-14 @ 08:29:05
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: JoelSv

Sv. Det är sådär med mig, är lite sjuk så ligger hemma och fryser.. Ja haha, Sushi är nice! hur är det själv? :)

2010-12-14 @ 12:33:50
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0