Bästa Julklappen!

Lyckades tillslut få tag på julklappen. Åkte in innan jobbet på tisdagsmorgonen för att se om dem hade fått in den. Då hade dem fortfarande  inte fått sin leverans en.

Expediten sa att hon kunde ta mitt namn och nummer så skulle de ringa om den dök upp. Pratade med min kollega om det, och hon sa att hon har fortfarande väntat på att de skulle ringa om en väska sedan i somras så förmodligen kommer dom inte att ringa. Men tro det eller ej det gjorde dem. Jag sprang över till LV på rasten och köpte nyckelfodralet till Richard. Hade en sådan tur att dom fick in den!!!

Efter jobbet åkte jag hem där Hanna och Richard väntade på att få dela ut sina paket. Vi öppnade i tur och ordning.

Hade aldrig kunnat gissa att Richard hade köpt lika dan espresso bryggare som jobbet hade gjort. Har pratat om den så mycket där hemma hur bra den varit. Han måste ha tröttnat på mitt tjat hehe. Så nu dricker vi riktigt kaffe på morgonen.

Mitt andra packet jag fick som skulle vara ettårspresenten, var ett klockskrin. Nu kan jag förvara alla minna klockor i samma ask. Älskar  klockor precis som andra kan vara i skor eller kläder...



                                            
                                       Klockboxen




                                     Espressobryggaren



                                           
                                       Nyckel fodralet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0