Skyeview

Varit och besökt Globens skyeview, som nu gör att Globen ser ut som en stor röv som dyker upp längs motorvägen. Hur som helst, röv eller inte så var faktiskt utsikten fantastisk. Hade förvisso större förväntningar, men det var endå en upplevelse att ha gjort det. Fick komma dit för att mitt snickeri jag jobbar, på tillverkar Globens alla locher som artisterna vistas i.  

Ett par har gift sig uppe på taket. Prästen och paret med vänner hade klättrat upp läng insidan på Globens tak för att komma upp dit. Häftigt sätt att gifta sig på. Eller hur?






Kommentarer
Postat av: Markus

Oh jaa... min bror köpte tre par Carrera haha!



HAHAHA!! Det där missade jag senast jag var i sthlm... måste kolla på!

2010-04-27 @ 10:02:14
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0