Fan för att vara sjuk!

Idag känner jag mig lite bättre. Åkte ut för en riktigt konstig influensa igår. Stod och jobbade med en maskin, då jag plötsligt känner hur jag håller på att svimma av- trycker på maskinens nödstopp och lägger mig på golvet med bena högt. En stund senare kommer chefen ned och hjälper mig in på kontoret istället. Där fick jag ligga ett tag innan pappa kom och hämtade mig för att köra hem mig. På kvällen kände jag mig värre. Har både spytt o varit dålig i magen. Min bror kör in mig till Huddinge för att kolla upp vad det är. Richard och Hanna åker också in för att titta till mig med. Blev så glad när dom kom in i sjukrummet. Doktorn konstaterade att jag hade fått en riktigt rejäl influensa, så de var bara åka hem och dricka vatten och vila. Jag skulle komma in igen om det blev värre. Idag känner jag mig faktiskt mycket bättre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0