London blev det i helgen

Jag och några av Ninos polare drog te London över helgen för att fira hans 20 års dag.
Träffade nya vänner, som jag hoppas kommer fortsätta att träffa även här hemma.

Vi började med att korka upp en liten skumpa och ge lite presenter, till lill prinsen ;P
Sen bar det iväg i våra party hattar, har dock aldrig känt mig så löjlig, det var jäkligt kul! Man måste ju bjuda på sig själv ibland...
I London shoppade vi på stan och blev en hel del fika, fest och galleri, it´s London... Första gången jag besökte denna underbara stad. Kommer garanterat tillbaka igen!

Lyckades glömma mitt bankomat kort i kortläsaren på A&F butiken så klart, har alltid skrattat åt andra och tyckt att hur korkad kan man vara och glömma sitt kort. Nu är det bevisat att även jag kan glömma det. Hade sådan jäkla tur att när jag och Daniel kom dit dagen efter var det inlagt på kontoret.

Vi skulle flyga 6 på morgonen så vi beslöt oss för att ta sista bussen vid 3, så vi var ute och parta till den skulle av gå på en tequila bar. Blev pruttfulla hela bunten, men vi klara oss till bussen tack vare Debra.
deka på bussen, och lyckades tima in slutstationen, så jag fick väcka alla.

När vi väl hade checkat in bagage, är plötsligt ena tjejen försvunnen. Jag går runt och letar och finner henne på golvet där hon sa att hon måste packa om sin väska för att det var övervikt. Snäll o full som jag var hjälpte jag med henne och packa om. Senare går vi till gruppen som sitter på golvet lite längre bort, då Ninos utbryter
- Vart har du fått den väskan ifrån?
- Det är min väska, min skjorta låg i den.
haha nej utbrast alla, du hade bara en handväska med dig. Hon tar och öppnar väskan igen och får se att det är någon annans grejer i med. En stund senare kommer en as ful rysk tjej skrikande Thats my bag you fucking hor!!! hon började slänga ut grejerna ur väskan, och så småningom kom det en vakt och lugna ned ryskan. Vi bad om ursäkt och vi sa att hon hade fått fel väska bara. Ryskan godtog ursäkten med sur min....




Kommentarer
Postat av: Markus

Men åh så kul att du börjat blogga! :)

2009-09-16 @ 23:16:28
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Danne

hehe aa jag tyckte det kunde va lite kul o skriva av sig ibland

2009-09-16 @ 23:27:28
Postat av: Danni (Dan)

Ja, nu har jag också börjat läsa här! haha

2009-09-16 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0