Saturday Happy Birthday Hanna!!!

Jobbade extra på Marco Polobutiken i lördags, för att dom firade att det var ett år sedan butiken byggdes om. Stod och delade ut lite tilltugg av olika slag till deras utvalda kunder. Det var en väldig trevlig tillställning. Jobbade ihop med Zoo som jag träffade på Mälis förra året, vilket var väldigt kul för det var så länge sedan jag träffade henne. Efter jobbet tog vi en fika i Kungsan och snackade, var en väldigt trevlig och solig dag.


Senare drog jag hem och tog en snabb power napp, för att sedan åka och träffa upp Linnea och åka vidare till Hannas 24 års fest. Blev verkligen en lyckad fest för henne måste jag säga. Var en mix av alla hennes gamla och nya vänner. Fick dok dricka upp nästan hela skumpan själv för Linnea drog tidigare till Berns och plus att jag drack drinkarna som serverades under festen. Gissa hur jag var resten av kvällen….

Vi lekte en lek som hette ”Flipp cup” som Hanna lärde sig i London när hon pluggade där. Gick ut på att man skulle dela upp sig i två lag. Först skålar man med motståndarlaget och dricker upp glaset. Sedan sätter man glaset en bit ut på kanten av text ett bord och sedan ska man flippa så glaset vänder sig ett varv och står upp igen. Klarar man det är det nästa person som gör samma sak. När alla e klara i ena laget så har man vunnit. (det e gryyymt svårt) men mitt lag vann 2 gånger ialf.
(ta dock plastglas)



Drog sedan vidare och träffa upp Josefin och hennes tjejpolare på Centralen. Begav oss vidare till Zipper och festa till dom stängde…



Måste säga att den godaste Champagne som finns är Lanson Rose Label. Jag och Oliver gjorde ett test för 2 nyår sedan med olika sorter och prisklasser, drack en flara champagne för 10000 kr flaskan, men måste säga att den här slog alla dom jag drack, till och med den dyrare.  


Kommentarer
Postat av: DAVID

taack så mycket;)

2009-09-28 @ 13:16:09
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0