Flickan som lekte med elden



I måndags var jag och Josefin på galapremiären av Stieg Larssons bioaktuella film Flickan som lekte med elden Det var en väldigt trevlig tillställning, det bjöds på snittar och champagne, mat efter filmen, och prat med skådespelare och resigör.


Jag har aldrig förstått grejen med att folk säger att svenska filmer suger, jag älskar beck och rederiet och många andra filmer. Förhoppningsvis så kommer folk inse att svensk film inte är så dåliga endå, efter att sett denna kanon film!!!

Detta är uppföljaren av Män som hatar kvinnor som också är en kanon film. Man behöver inte ha sett första delen för att förstå vad den handlar om, för den är rätt bra återberättad ibörjan av den andra delen av filmen. Kan inte bärga mig för nästa episod av filmen kommer.


Kommentarer
Postat av: MP

Du skämtar?

2009-09-16 @ 14:49:26
Postat av: Anonym

skämtar? menar du?

2009-09-16 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0