Bästa Fredagen ever!

Igår var jag för en gångskull uppe tidigt och gymmade, har en tendens att kunna sova till 13 annars. Sen drog jag hem och fick ett städryck, så nu e rummet i topptrim med ;-)


Vid 18 tiden drog jag in till söder för att käka med minna klasspolare från fortsättnings året jag gick på St: Eriks gymnasiet. Blev ett underbart Thai ställe jag verkligen kommer att komma tillbaka till! Det var så fantastiskt vackert och romantiskt. Fanns till och med sandstrand och solstolar för en fin sommar dag. Kommer lätt bli mitt ute hak nästa sommar!!



Linda kände för att åka hem sen på kvällskvisten, så jag och Sofia drog vidare till restaurang Mumma. Var väldigt bra stämning när vi kom in där, och min älskling Joselin jobbade ibaren. Kan inte bli bättre!! Började bli lite på lullan båda två och Sofia ville dra till Peridise så vi drog dit o festa dom sista timmarna. Var hemma vid 4 o sen skulle jag jobba på Marco Polo butiken kl 9 o det var mindre kul… men jag kom upp ialf.

Peridise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0