Fallande träd

Vaknade imorse av att det börja falla träd på baksidan och flera motorsågar var igång. Tur man inte hade mardrömmar den kvällen. Hade man ju fan undrat vart man hade vaknat upp någonstans….

Hängde vid datorn hela morgonen typ, sen drog jag och gymmade. Var as skönt, har inte hunnit gymma på hela helgen. Blev ju personalfest och blogg Awards.

På kvällen drog jag och Isabell till kungliga tennishallen och kollade på Sthlm Open. Har aldrig gått och kolla på tennis förut, så det var rätt kul och se. Men ingen sport jag själv känner jag skulle bemästra.


Kommentarer
Postat av: ida backström

haha jag känner honom tyvärr inte. :)(K)

2009-10-21 @ 11:28:53
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0