En speciell dag

Idag träffade jag upp världens goaste kille Rami som jag jobbade med på Mälis i somras. Vi drog och fikade på drottning gatan och satt och snacka skit mellan himmel och jord. När man hänger med honom så kan han verkligen få en att skratta så tårarna sprutar. Ni som känner honom vet vad jag menar… Till er andra hoppas jag att ni får lära känna honom. Har verkligen saknat denna underbara människa nu när han flyttat till Köpenhamn för att dansa. Hoppas han med startar upp en blogg så småningom.

Efter det drog jag te gymmet på Sats och tränade. Jäkligt skönt att kommigt igång nu. Har fått sådan jäkla träningsvärk bara i bröstmusklerna nu när man tränat dom lite extra till nästa sommar HÖHÖ



Senare på kvällen mötte jag upp Isabell som var med till London och gick på invigningen av Beyond retros ny öppnade butik på drottning gatan. blev en väldigt trevlig tillställning. dom bjöd på bål och massa trevliga människor och bra musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0