Pink konserten

Jag, Pernilla, Jonas och Markus drog och kollade på Pink ikväll på Globen.
Hon var grymt bra måste jag säga! Hon hade en sådan otrolig scennärvaro med publiken och hon spelade as bra låtar. Hon bjöd både på Rock ´n Roll och glamour på samma gång där hon stod på scenen. Hennes röst var fantastisk live måste jag med få på peka.

Egentligen är jag inget Pink fan, ville mest se hur hon var live. Var tydligen bara en enda show hon spelade i Sverige så jag hade tur med andra ord som tog det här tillfället.
Scenen var fantastiskt bra, dock inte så stor som man skulle kunna tänka sig efter som det endå är Globen. Hon sjöng alla låtarna live, dessutom när hon satt uppe i luften och snurrade runt. Gillar henne as mycket nu.

Efteråt drog vi hem till Magnus och Samir igen för vi tänkte ha en filmkväll. Hade dock ingen film att se så det blev frågesport istället, dock utan alkohol den här gången hehe… sen började klockan springa iväg och jag kände att jag var tvungen att dra mig hemåt igen.




Pernilla & Jag


Markus Jonas Pernilla




 

 


Kommentarer
Postat av: amanda

Sv. Är inte så insatt i henne så kan varken säga att det är min favorit eller att jag diggar hennes låtar! I don't know. :)

2009-11-11 @ 17:24:47
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Pink är superbra ju! :) Fina bilder du har tagit oxå ;) hehe

2009-11-11 @ 17:52:27
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Daniel

Så du känner jonas, länge sedna jag såg han :P

Jobbade på ett regemente när han gjorde lumpen där =)

2009-11-12 @ 12:40:50
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0