Linneas Blogg

Min älskade Linnea har även en blogg, med lite bilder från hennes plåtningar och hennes liv.

http://mineam.blogg.se/

Träffa denna underbara, vackra och roliga tjej i casting kön för Ford Modells förra året.

Ibörjan kunde vi tyvärr inte ses så ofta för hon bodde dalarna och jag i Sthlm. Nu har hon äntligen flyttat ned hit och vi har så jäkla kul ihop när vi ses.
Tycker om att träffa människor, speciellt människor som man verkligen får något utbyte av varandra. Såna som man kan ringa när man känner sig nere eller bara behöver lite peppning, såna som man vet att dom kommer finnas där när det är stormigt i livet.

Denna härliga pingla
har jag fått möjligheten att få hänga med i 2 veckor på en Yatch i Palma och Ibiza runt. Vi har varit på dom galnaste nattklubbarna, dansat asset av oss på VIP läktarna och blivigt tinnitus skadade. Ibland kan det gå ett tag i mellan då vi ses, men vi slutar aldrig tänka på varandra o när vi väl ses har vi så jävla kul ihop. Hon kommer gå långt, det kände jag redan på mig när vi gick modell visningen ihop i Stingsen gallerian. Så läs hennes blogd tycker jag

Dom som får chansen att lära känna henne, kommer fatta hur jävla underbar denna kvinna är! Hon är sig själv kör sitt race och hon skäms inte för den hon är.






När vi gick in på barer och restauranger så pekade folk på oss när vi kom in i solbrillor o lite uppklädda. We look like stars together


Kommentarer
Postat av: paulina

sv: va kul att du tyckte det!

Kommentera gärna på min blogg vad du har för planer i helgen! :) Ha en bra dag

2009-11-20 @ 11:57:07
URL: http://paulinablader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0