Julshowen i Globen

Igår var jag och familjen i Globen för att kolla på en julshow. Kan inte påstå att den var den bästa jag sett… Mark Levengood var konferenser
Kom in 2 stycken Elvis imitatörer som spelade ca 20 Elvislåtar, dom hade flugit in enda från Las Vegas. Sedan var ju även Brolle J där…. Han är rätt bra, men var så jäkla trött på och få höra mer Elvis låtar.
Men sen kom även EMD, BWO och Jill Johnson och då blev det lite bättre. Men jag tycker showen var mycket bättre förra året då det var lite fler och bättre artister.

Fick dock dom sämsta platserna i hela Globen…. C läktare så jag rekommenderar ingen sitta där om ni ska på en konsert…



Kommentarer
Postat av: Rezzie

hahah, ja du, det är inte lätt och leva i 2 skilda kulturer, bott här i 13 år och det är fotf svårt! men men det är roligt med olika kulturer :D spec när det kommer till mat och dans!

2009-11-19 @ 19:55:36
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0