Happy!

Känner mig väldigt glad inombords just nu. Skulle väll vilja jobba lite mer, men jag har ju ialf saker att göra om dagarna. Nu har Sturehof ringt och ville att jag ska komma in igen, det känns positivt. Har varit en rätt lugn dag idag.
Hängde lite med Richard på hans jobb och hans urtrevliga arbetskamrater. Blev en sväng till gymmet sen, hann inte dra te simträningen tyvärr. Men det ska jag göra imorgon.

På lördag blir det fest för Roger, dock ska jag ju simtävla på söndan så det kan inte bli allt för hårt. Förra helgen missa jag tävlingen i Saltsjöbaden. Tänkte försöka gå förbi ett annat snickeri imorgon för att fråga om jobb där. Saknar att få använda händerna och utöva det jag lärt mig.

God natt babes
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0