Måndag - Tisdag

Måndags hade jag, Marianne och Hanna en mysig kväll hemma hos Richard. Marianne hade ont i ryggen så hon fick lägga sig på golvet och bli masserad av lilla mig.
Vi ringde Daniel som satt hemma med sin lilla söta hund. Beslöt oss för att åka över dit och ta några drinkar hos honom. Han hade en urhärlig lya!

Senare när klockan började dra iväg drog vi till Soap Bar . Där det var as bra drag, men ingen garderob att hänga in ytterkläderna i. Toppen…. Varför har man ett barhak öppet om man inte har någon garderob, dessutom var det bara det stället och Labbet som var öppet den kvällen. Vi drog vidare till Labbet där det från början inte var så mycket folk men välde in senare. Träffa 2 as goa tjejer och det blev ett shott race…

Tappa så klart mitt jävla busskort, så nu måste man köpa ett nytt. Har nog ältat det hela dan idag, så Majkel och björn är nog rätt trötta på mig. Ikväll drog vi till Le Rouge och tog en fika, men senare drog vi in lite drinkar. Rekommenderar Mitch Martinin, den var as god!



Soap Bar


Labbet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0